Můžu si takhle uškodit? Zotavení těla po pervitinu.
February
Dobrý den, poslední půlrok jsem brala často pervitin (4-5x týdně) a přestal mi dělat dobře. 13-tý den neberu a plánuju tak vydržet delší dobu, problémy s chutěma zatím nemám. Chci se zeptat na něco jiného. Jestli tělu neškodí, když se sice regeneruji, ale nedopřávám si tolik spánku a jídla, kolik by to asi chtělo. Pořád se mi totiž chce spát a mám extrémní chuť na sladký. Ale když se tomu podřídím, tak jsem celý den otupělá a cítím se mimo a divně. Zatím co když si nastavím režim: 9 hodin spánku, pravidelný výživný jídlo 5x denně, ale nepřežrat se sladkostma, jak bych měla chuť a odpoledne si zacvičit nebo jít plavat. Tak to se cítím o dost líp, hlavně psychicky si už přijdu skoro normální a baví mě žít. Jenom ráno je to vstávání zlý a tělo rozlámaný, ale během dopoledne nepohoda mizí. Na druhou stranu mamka, která o tom ví, chce abych víc odpočívala, že si takhle uškodím a ještě víc vysílím tělo. Proto se ptám na Váš názor a předem děkuju. Jestli to je důležitý, je mi 20, nikdy jsem neměla větší zdravotní problém a jsem od mala zvyklá na pravidelný pohyb, váhu jsem měla normální a teď po tý jízdě je to přesně na hranici s podváhou podle BMI.

Odpověděl:
Dobrý den, v podstatě jste si odpověděla sama. Poté, co jste si nastavila režim, který popisujete, je vám lépe, tak se toho držte. Takhle vypadá zdravý životní styl a ten vám k zotavení jistě pomůže. 9 hodin spánku bohatě stačí a pokud jíte 5x denně výživné jídlo, je to také v pořádku. Zatím abstinujete krátce a váš stav by se měl rychle stabilizovat. Pokud by problémy přetrvávaly nebo by se náhodou dostavily nějak těžce zvladatelné chutě, nebojte se vyhledat odbornou pomoc. Přes poradnu vám můžeme pomoci zprostředkovat kontakt. Držím vám palce a přeji hezký den. TN