piko tráva
Ewullka
děkuji moc ale t nemá cenu.Na ten dopis mi řekl že se chovám jak malá holka.at ho nechám žít a že se ardši ufetuje k smrti než být se mnou.Takže je ztracenej.a nebojte tak hloupá snad nejsem abych si zničila život....Fagt na drogy nesáhnu..jo uznávám zkusila jsem trávu ale jen jednou..ale jsem rozumná Děkuji moc az všechno ale nemá to smysl.kašlu na něj at se vysmaží.Já vím že je to možná hnusný ale co mám dělat..Nestojí o nic..a ni o mně..Přeji pěkný den

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, udělala jste vše co jste mohla a jako malá holka se určitě nechováte, naopak, zodpovědně jste se snažila zabránit tomu, aby se Váš kamarád ničil. To, že se rozhodl jít tímto směrem, je bohužel smutné a pro Vás určitě i bolestné. Ale tak jako jsem již psala v předešlé odpovědi - není to Vaše zodpovědnost, každý se může rozhodnout co udělá či neudělá a on se rozhodl takto. Vaše rozhodnutí není "hnusný", ale pravděpodobně je to jediné rozumné řešení. Netrapte se, není to Vaše vina. Možná mu to všechno dojde časem. Zkuste se teď soustředit na něco jiného a přijít na jiné myšlenky. Těžko pomáhat těm, kteří o to nestojí. Když budete potřebovat klidně opět napište, mějte se hezky. M.K.