Závislost na automatech
Nikol
Dobrý den, ráda bych získala více info,nebo nějaké doporučení,ohledně závislosti na automatech. Přítel ve stresových situacích,řeší hrou na automatech,rád by si s někým o jeho problému povídal a řešil svoji situaci. Moc děkuji a přeji příjemný den.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud mi napíšete, odkud jste (resp. odkud je Váš přítel), mohla bych Vám doporučit nějaké kontakty na kolegy, kam by se mohl obrátit a mohl si promluvit. Jako velké pozitivum vidím to, že si přítel svůj problém uvědomuje, ví, že takhle ve stresových situacích reaguje, a chce s tím něco dělat a využít odbornou pomoc. Níže posílám ještě odkaz na publikaci MUDr. Nešpora "Už jsem prohrál dost", která je volně ke stažená a je to svépomocná příručka právě pro lidi, kteří mají problém s hráčstvím. Zatím přeji hodně štěstí a napište, pokud byste měli zájem o ty kontakty. http://www.drnespor.eu/addictcz.html