Jak může můj kód mít nějakej cizí dotaz s tramalem?!?!?
Tereza
Poprvé opravdu potřebujeme pomoc, potřebujem k vám, pane Minaříku, objednat,nebo nás to fetování vážně doslova pohřbí! Posílala jsem tam DLOUHEJ A PODROBNEJ dopis s přesným popisem naší zoufalé situace a naší zoufalé potřebě,abyste nám pomohl,ale můj poslední dotaz, kterému jste mi přidělili kód 63303,psaný 24.2.2010 jste dali někomu jinýmu s dotazem na debilni(s prominutím)tramalem a můj dotaz prostě nemůžu zaboha najít. V úvodu jsem Vás prosila o pomoc a psala kódy předchozích(z téměř už dávné doby)dotazů (453603,459603,450609,556602,654903 +a ten zmizely je 63303) nevím,jestli to nemůžete dohledat třeba podle mailu,jmen nebo tak..Takže podepsala jsem nás Tereza B. a Filip M. a mail mám xxx. Snad to nějak vyřešíte a pomůžete nám a odpovíte a třeba snad i zamluvite nějaký čas na schůzku,o což hlavně šlo ve vykazu(tam ale byly NAPROSTO VŠECHNY detaily,důvody,skutečnosti,myšlenky,situace,co se stalo,co se děje,co chceme..o co se snažíme,jak jsme na tom... Prostě všechno a ono je to jen tak pryč a MŮJ kód má jakejsi debilni(pardon)tramal??! Tak tentokrát snad.. Mějte se hezky a promiňte mou hrubost..psala jsem to vážně dost dost a znovu dost dlouho! Na shledanou Tereza B.a Filip M.

Odpověděl:
Dobrý den, kódy k dotazům nepřidělujeme my, generuje je automaticky program administrativního systému poradny. Váš dotaz ze 24.2.2010, který zmiňujete, se nám na poradně vůbec neobjevil, takže ho ani nemůžeme zodpovědět. Těžko říci, kde nastal problém, faktem je, že na poradnu dosud přišlo již více než 20 tisíc dotazů a takovýto technický zádrhel nenastal. Nicméně elektronická komunikace nemusí vždy zafungovat dokonale. Jinak k těm netechnickým věcem, co píšete. Kolega MUDr. Minařík má v poslední době hodně pracovních povinností ve své ambulanci a tady na poradně odpovídá jen velmi zřídka. Takže nejlepší bude, když si do CADASu zavoláte a objednáte se nebo to alespoň proberete předběžně po telefonu. Vzhledem k tomu, co píšete, si myslím, že dotazem na internetové poradně by se vaše problémy asi stejně řešit nedaly. Kontakt na CADAS nejspíše máte, ale pro jistotu: CADAS Spálená 12 110 00 Praha 1 Telefon: +420 222 924 245 Fax: +420 266 315 306 Email: cadas@sananim.cz PS: Ve vašem dotazu jsem z důvodu zachovávání anonymity všechny vaše konkrétní kontaktní údaje smazala, což je na této poradně standardní pro všechny dotazy.