Svalove kontrakce pri odvykani koureni marihuany
buff
Dobry den, 10 let jsem denne uzival marihuanu a rozhodl jsem se prestat. Jediny vetsi problem pri abstinenci vidim v tom, ze pri usinani dochazi k zaskubum svalu ruzne po tele coz mi nedovoli uplne usnout. Zajimalo by me jestli tento jev je "syndrom neklidnych nohou" a pokud ne , tak jestli je tnto jev nejak zmapovan a popsan, dale ...je mozne ze to souvisi s odvykanim koureni? Prestal jsem totiz naraz kourit cigarety i travu. Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to, co jste ve svém dotazu popsal, souvisí s vysazením THC. Tyto nepříjemné "záškuby" před usnutím se velmi často objevují u konzumentů psychotropních látek, zpravidla pak s abstinencí postupně odchází až zcela vymizí. Zkuste být trpělivý. Vy jste ještě přestal i kouřit tabák, takže Váš organismus dostal jakýsi "šok" a musí se s tím vyrovnat. Ty nepříjemné pocity s tímto úzce souvisí, uvádí je většina těch, kdo začali abstinovat, vydržte to, bude to lepší a lepší. Jinak k vašemu rozhodnutí vám samozřejmě gratuluji. Mějte se hezky, přeji hodně sil. M.K. PS: Kolega MUDr. Minařík na takovéto problémy klientům obvykle doporučuje volně prodejný přípravek Magne B6. Mohl by vám pomoci.