léky
Janošík
Dobrý den,navazuji na dotaz ze dne (22.02.2010 11:53). děkuji paní Marečkové za milou odpověď. Měla jste pravdu, od paní doktorky se o medikaci mnoho nedozvím. Prosím tedy o kontakt na někoho kompetentního, kdo se v lécích na psychiku vyzná. Jsem z Hustopečí u Brna. Děkuji Jana

Odpověděl:
Dobrý den, vyzkoušejte některý z kontaktů, které vám píšu na konci dotazu. Jedná se o lékaře-psychiatry, kteří určitě budou schopni posoudit vaši medikaci i vaši další optimální léčbu. A nijak se nerozpakujte s lékařem na toto téma komunikovat a reflektovat i své obavy z dlouhodobé medikace + jejích potenciálních vedlejších účinků a problémy, které vám to dělá ve vztahu s manželem. Opatrujte se a ať se v budoucnu daří. Brno, Psychiatrická ambulance, o.s. Sdružení Podané ruce Psychiatrická léčba Hapalova 22, Brno, 621 00 telefon: 541 226 070 fax: MUDr. Ronald Marek http://www.podaneruce.cz/cz/programy/psychiatricka-ambulance/psychiatricka-ordinace-at.html Brno, Psychiatrická ambulance Škroupova 48, Brno, 636 00 telefon: 548 531 396 MUDr. Petr Zahradník Hodonín, Psychiatrická ambulance Skácelova 2, Hodonín, 69501 telefon: 518346930 MUDr. Jana Holoubková