thc+ řízení vozu
viki
Dobrý den, zajímalo by mě zdali, když používám domácí konopnou mast vyrobenou s palic konopí a sádla, občas na kožní problémy (cca 2x- 4x týdně), zdali se toto může projevit na testech policie na THC prováděných při silniční kontrole? A můžu být tedy označena za pozitivní na THC, i když jej jinak neužívám. Předem díky pa odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, běžně dostupné masti z technického konopí, které mají velmi nízký obsah THC, se v testech určitě neprojeví. Otázkou je, jak vysokou koncentraci THC má Vámi doma vyrobená mast. Kůží se část látky vstřebává do organismu, takže čistě teoreticky by se to při vysoké koncentraci mohlo projevit na testech. Po pravdě, v praxi jsem se s tím nesetkala. Dá se to ale dost jednoduše zjistit. Běžte do lékárny a kupte si za pár korun test na přítomnost THC v moči. Jsou spolehlivé přibližně stejně jako ty policejní. Zkuste ho v den, kdy mast použijete a pak třeba ještě den poté. Budu ráda, když napíšete, jak to dopadlo, samotnou by mě to zajímalo. Obzvlášť pokud je Vaše mast s vyšším obsahem THC, než je běžné. Ještě k otázce posouzení policií - policii by bylo jedno, jakým způsobem se Vám THC ocitlo v těle. Z hlediska policie může negativně ovlivnit úsudek a reakce za volantem, tak jako tak. Navíc, povoleny jsou pouze masti s minimální koncentrací THC.