marta
Dobrý den paní Marečková, děkuji za odpověď k dotazu pd kódem 63303 ohledně závislosti na tramalu,jedná se o Plzeň,jestli byste doporučila nějakého odborníka,jak jste psala. Jinak fyzický stav byl 2 a půl dne hrozný a tak nastoupilo atc centrum a psychiatrička nasadila nějakou náhražku tramalu,kterou bude postupně snižovaz,známé je lépe,i spala,dnes zas horší,velké bolesti hlavy,ale žaludek již nebolí.. Brala 500mg denně dle zprávy..Zítra by měla jít již domů.. děkuji za odpověď. B.

Odpověděl:
Dobrý den, je určitě dobře, že je vaše známá v péči lékařky-psychiatričky, která jí vhodnou medikací v rámci detoxifikace může od těch nepříjemných stavů, které ji provází, ulevit. Také bych doporučila, aby s ní konzultovala další ambulantní péči. Nepochybuji, že na základě informací, které o celkové situaci vaší známé má a toho, že má jistě i dobrý přehled a kontakty na své kolegy v Plzni, bude schopná vaší známé kvalifikovaně poradit a další optimální postup doporučit. Níže vám posílám adresy na specialisty-psychitry v Plzni a Dobřanech. Přeji hodně štěstí a ať se daří. A budu ráda, když dáte vědět, jak to s vaší známou vypadá. Klidně se může ozvat i ona sama. Psychiatrická léčebna, AT ambulance Ústavní ulice 2, Dobřany, 334 41 telefon: 373 723 324 prim MUDr. Helena Škopková http://www.pld.cz/ Plzeň, Psychiatrická ambulance Do Zámostí 897/67, 323 10 Plzeň telefon: 608 882 234 MUDr. Stanislav Kudrle Plzeň, Psychiatrická ambulance Švihovská 14, Plzeň, 301 00 telefon: 972 523 220 MUDr. Miroslava Synková PS: Z důvodů zachování anonymity klientů této poradny jsem vaše jméno v dotazu vymazala.