drogy
schurda
Dobrý den,moc se omlouvám psala jsem vám už 17.2.ale bohužel jsem stratila kod.Můj plnoletý syn je v léčebně Dobřany,nedobrovolně,propustí ho až na mojí žádost.Dosal opatrovníka p.Mgr Zajícovou ze zákoných důvodů.V léčebně je od 10.2.dnes jsem byla na návštěvě,samozřejmě mě syn žídal abych si ho vzala domů,to co jsem za krátkou dobu prožila bych nikomu nepřála je to hrozně těžký,synovi je 27let,já viděla stařečka,po domluvě se synem bych měla zájem o doléčení v Cerveném dvoře,ale je to tak ,že syn slíbí cokoli aby se dostal z Dobřan,jsem bezradná a na druhou stranu bych mu chtěla pomoci,zatím je natom špatně,nehrozí,že by ho přendali i na jiné oddělení ale co bude až bude z nejhoršího venku,manžel syna odepsal,jsem na vše vlastně sama,určitou vinu mám samozřejmě taky,byla jsem slepá,omlouvala syna za problémy které vznikaly.Aco dál asi bych měla taky navštívit psychologa ale bojím se přímého kontaktu,je pro mě přijatelnější anonymní kontakt.Určitě je plno chyb v mém dotazu,omlouvám se ,ale dnes nejsem schopna je rozeznat.Děkuji za odpově´d

Odpověděl:
Dobrý den, kód vašeho předchozího dotazu je 867207. Z toho, co píšete je patrné, jak nelehké období teď prožíváte a jak vás problémy kolem vašeho syna trápí, což je pochopitelné. Obávám se však, že řešit to tady na internetové poradně nebude dostatečně efektivní a že odborná pomoc psychologa by pro vás skutečně byla mnohem smysluplnější. I když zmiňujete, že máte z osobního kontaktu strach, asi bych tuto možnost ještě zvážila, psychologové i psychiatři jsou vázáni povinnou mlčenlivostí a údaje o vaší osobě by se k nikomu nepovolanému nedostaly. Určitě by se vám ulevilo a pomohlo by vám to získat dostatek energie, abyste toto složité životní období přestála. Jinak pokud se týká vašeho syna - píšte, že má ustanoveného opatrovníka, předpokládám, že je tedy omezen na způsobilosti k právním úkonům. Bohužel, z vašeho dotazu není zřejmé, k jakým, ani jaký typ léčby v současnosti vykonává. V každém případě bych ohledně dalšího postupu kontaktovala jeho ošetřujícího lékaře a probrala s ním, nakolik by byla vhodná další léčba v jiném zařízení, v např. v Červeném Dvoře, jaká je prognóza s ohledem na možnost propuštění a návratu k vám domů atd. Je mi líto, ale více vám k tomu nejsem schopná napsat. Pokud byste potřebovala nějaké konkrétní rady, týkající se právních aspektů vašeho problému, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Přeji hodně sil.