Promethazin
Luccy
Promethazin sem nasla u meho pritele,ktery pred 5lety bral drogy ale ted je 5let cisty,tak jen nevim proc sem ho u nej nasla a k cemu ho ma.Jen mi rekl ze nemohl spat.Tak proto sem se ptala.dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, je celkem pochopitelné, že s ohledem na minulost přítele jste v těchto věcech ostražitá. Nicméně bych považovala za docela pravděpodobné, že přítel skutečně lék dostal na nespavost. Pokud v běžných věcech normálně funguje a ani jinak jste u něj nezaznamenala nějaké změny, zkusila bych mu věřit. Prothazin nepatří mezi typicky zneužívaná psychofarmaka, žádný extra "rauš" nepřivodí, jeho návykový potenciál je nízký. Pokud by vás to však ještě mělo zneklidňovat nebo jste vnímala, že je něco v nepořádku, zkuste s přítelem na toto téma promluvit. Předem ho nepodezírejte, spíše zkuste mluvit o svých pocitech, zeptejte se ho na jeho problémy s nespavostí, na to, zda je konzultoval s lékařem. Nu, věřím, že to bude v pořádku a držím palce.