odpověd
66300
Moc Vám děkuji Báro, já jsem tuto odpověd očekávala a vím, že se zázraky nedějí. Je mě stále nebaví, se dívat, jak se matka ničí a niči tím i mě. Mám jen ji, a přesně jak píšete v rubrice straní se lidí, úpadek osobnosti, hodnot. Víte mě jen nebaví se na to nečinně dívat a manželoví a ostatním jen vykládat jak byla zase opilá. Praha pro mě není daleko, děkují za kontakt. Ale mám pocit, že s tím se nic nevyřeší Děkuji Dagmara

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je mi líto, že Vám nemůžu dát pozitivnější odpověď. Chápu, že Vás nebaví se na to nečinně dívat, ale zdá se, že v tuhle chvíli můžete spíš pomoci sobě, abyste se s tím nějak vypořádala, než mamince. A myslím, že ten kontakt, co jsem vám posílala, je cenný i kvůli tomu. Můžete samozřejmě zkonzultovat, jaké další kroky by byly možné, jak s ní dál komunikovat, jak jí případně k nějaké změně přimět, ale zároveň Vy získáte nějakou podporu a možnost se se situací lépe vyrovnat. Chápu, že to není lehké. Držte se.