drogy
evik
dobrý den,prosím o kontakt v regionu Náchod ,syn je v těžké závislosti a chceme mu pomoci a nevíme jak pokračovat,domlouvání nepomáhá a budeme nuceni zavolat o pomoc asi i policii,děkuji za odpověd

Odpověděl:
Zdravím vás, přímo v Náchodě specializované zařízení sice není, ale můžete se obrátit buď na Kontaktní centrum v Hradci Králové nebo v Trutnově. Tato zařízení poskytují pomoc a poradenství jak přímo závislým, tak i jejich rodinným příslušníkům. Takže pokud váš syn zatím nemá zájem se svým problémem něco dělat, můžete se na pracovníky obrátit vy a osobně s nimi probrat, jak se synem jednat a motivovat ho ke změně jeho chování. Získáte také potřebnou oporu pro sebe a určitě se vám tak toto nelehké období bude zvládat lépe. Služby v kontaktních center jsou bezplatné, je však rozumné si zavolat předem a domluvit se na termínu konzultace. Jinak pokud je syn agresivní a ohrožuje ať už vás nebo sebe, tak zavolat v takové chvíli policii je rozumným řešením. Přeji hodně sil a ať je brzy lépe. Kontaktní centrum RIAPS Náchodská 359, Trutnov, 541 01 telefon: 499 814 890, 731 441 267 Mgr. Ondřej Čalovka http://www.riaps.cz Kontaktní centrum Laxus, o.s. Říční 1252/3a, Hradec Králové II, 500 02 telefon: 495 513 977 Bc. Eva Krejcarová http://www.laxus.cz