ma to smysl
zoro
dobry den.chci se zeptat. ma nejaky smysl jit na leceni zavislosti na perniku ve snaze dostat mensi trest u soudu?nebo se na toto soud divat nebude?

Odpověděl:
Dobrý den, soud by jistě přihlížel k tomu, že jste se sám dobrovolně začal léčit a abstinujete, zvláště pokud vaše trestná činnost souvisela s užíváním drog, (což předpokládám), a mohlo by to ovlivnit jeho rozhodování o druhu a výši trestu. U soudu je samozřejmě potřeba léčbu deklarovat nejen svým sdělením, že se léčíte, ale mít písemné vyjádření z vašeho léčebného zařízení. Ohledně vhodného léčebného programu bych vám doporučila zajít se poradit do nejbližšího Kontaktního centra. Jejich adresy dle regionu naleznete na stránkách www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci. Nebo ještě napište a uveďte pro vás dostupná větší města. Služby jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně. Pokud byste potřeboval řešit nějaké právní problémy v souvislosti s vaším trestním řízením, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O. v Praze, která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Takže ať vám to dobře dopadne. PS: Reaguji na vaši skrytou poznámku - sice jsem úplně nepochopila, co vám aktuálně v léčbě brání, když vy sám chcete přestat, ale já bych to raději neodkládala. Ať už s ohledem na to soudní řízení nebo na to, že čím později se k tomu odhodláte, tím více problémů budete muset řešit.