drogy
j***
Dobrý den,zjistila jsem,že náš 20letý syn bere pervitin,žije s námi ve společné domácnosti a po požití ,s ním jsou problémy,je agresivní k bratrovi,má halucinace a běhá po domě a hledá zlé lidi,když s ním hovoříme netají se,že něco bere,ale řěšit to nechce,je na úřadě práce,tak ani nevíme kde je,nevíme jak řešit situaci,děkuji za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, dejte vědět region, kde žijete, pošleme vám kontakty na odborná zařízení, která poskytují pomoc a poradenství v takto složitých situacích, jak popisujete. Bez osobního rozhovoru se to dá řešit jen obtížně, neboť je potřeba zvážit řadu okolností a podmínek, které se k problému váží, a to po internetu moc nefunguje. Jinak uvádíte, že syn po požití bývá agresivní a má halucinace. V takové chvíli bych s ohledem na bezpečnost a zdraví rodiny i syna doporučila zavolat záchranku a policii. Věřím, že se vám problémy nakonec podaří zvládnout, přeji hodně sil a ještě napište. PS: Vaše jméno jsem u dotazu vymazala, tato poradna zachovává anonymitu tazatelů.