testy
olala
bry den ... ve škole nam maji dělat testy na marihuanu. chtěla bych se zeptat jestli by mi mohli něco najit když sem měla naposledy před cca13 dnima tak dva tři prdy ... a nevite nakej trik aby to nepoznali??předem děkuji za odpověd je to nalehave pač zitra se dělaj testy

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel není v naší moci odpovídat dotazy okamžitě, takže pravděpodobně už testy proběhly. Nevím, s jakým výsledkem a jaké z toho pro Vás případně plynou sankce, pokud jsou testy pozitivní. Nicméně je šance, že po cca 14 dnech, co uvádíte, že jste užila naposledy, by mohly být už negativní, tj. že z nich užití marihuany nebude patrné. Záleží to na mnoha faktorech, především na délce a intenzitě předchozího užívání, při občasném užití bývají testy do těch 2 týdnů obvykle negativní. Výsledek testu nelze moc ovlivnit, neporadím (a ani to není účelem těchto stránek), jak testy obejít. Tak dejte kdyžtak vědět, jak to dopadlo. Závěrem - je dobré také vědět, že marihuana má i jiná rizika, než jen to, že se na to přijde v testech. Podrobnosti si můžete přečíst v rubrice o konopných drogách na našem webu.