Pravda nebo lež
Martina
Dobrý den,zajímá mě zda je možné namíchat perviti s halucinogeny?....abych upřesnila mojí otázku - kupujicí,který kupuje pervitin/ ten pozná/.....zda rozpozná v nich obsažený halucinogeny?Jak a je to možné vůbec takto namíchat??Jaké rizika jsou v případě,že ano?Halucinogeny můžou vypadat jako bílý prášek?Jakou mají chut?Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Namíchat s pervitinem je možné v zásadě cokoli, od omítky až po příměsi, kterými mohou být i jiné drogy. Kupující to pravděpodobně na první pohled nepozná, pokud ona příměs bude prášek podobné konzistence jako pervitin. Halucinogenů je celá řada, syntetických (které mohou vypadat i jako prášek) i přírodních (např. houby lysohlávky nebo řada rostlin s halucinogenním účinkem od konopí až po např. durman). Vzhledem k tomu, že syntetických halucinogenních drog je velké množství (od LSD přes méně typické drogy jako je PCP nebo třeba 2C-B), tak nemohu poskytnout informaci o tom, jakou mají chuť a jak je přesně rozpoznat. Proč se na to vlastně ptáte? Možná kdybyste uvedla více podrobností, mohla bych Vám poradit konkrétněji.