syn
emma
Hezký den, mám problémy se synem, je plnoletý, nyní studuje poslední rok střední školu, bude maturovat, vím, žeužívá marihuanu, možná i pervitin občas, sám to řekl, nedávám mu už skoro peníze, ale stejně nedodržuje to co chci, aby chodil pravidelně do školy, uklízel si svůj šílený bordel atd., chci aby měl aspoň maturitu, tak si říkám, že to vydržím, pak bych chtěla aby se odstěhoval a našel si práci a postavil se na vlastní nohy, ale vím, že sám to nikdy neudělá, mám mu pomoct s hledáním ubytovny, a s prací,nechci se už dál dívat jak se ničí nic nedělá, chce jen peníze, pak vždy naslibuje, že vše bude dělat, ale nikdy to nedodrží. Jsme už všichni zoufalí. Dík za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v tuto chvíli by bylo asi nejrozumnější využít poradenských služeb pro rodiče, které odborná zařízení specializované na léčbu závislostí též nabízí. Tyto situace jsou nelehké a těžko poradit jednoznačnou odpověď, prostřednictvím internetu se takovéto problémy příliš řešit nedají. Vhodné by bylo se s nějakým vhodným zařízením spojit a tam Vaši situaci osobně a konkrétněji rozebrat, poradit se o dalších krocích a třeba i o tom jak lépe Vašeho syna motivovat, aby i on sám odbornou pomoc využil. Nemusíte se ničeho obávat, poradenské služby jsou bezplatné, lze jich využít i zcela anonymně. Napište odkud pocházíte nebo větší města, která jsou Vám dobře dostupná, pokusíme se Vám vhodné zařízení dopručit.Mějte se hezky a napište. M.K.