Diosice
Dobrý den, jiz nekolikrat jste mi poradila ve vecech ve kterych jsem nemela jasno a tak mne ted napadlo ze se vlastne vyznete i v tech pravnich vecech. Potrebuji napsat zadost na soud, aby mi otec konecne zacal platit vyzivne kdyz chodim do skoly ale bydlim sama a jdem plnoleta, ale nikde na internetu neni vzor a presne nevim jak se to jmenuje. Vim jen ze je to nejaka zadost na nezaopatrenou osobu.Nebo neco takovyho. A napadlo mne Vas pozadat jestli nevyte jak presne nam tu zadost napsat nebo odkaz na nejakej presnej vzor. Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Odkaz na vzor vám neposkytnu, ale můžete se poradit buď v rámci občanské poradny (kontakty najdete zde www.obcanskeporadny.cz, služby jsou bezplatné a mimo jiné řeší i takové věci) nebo se můžete obrátit na Právní poradnu A. N. O., která poskytuje bezplatné právní poradenství lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti s užíváním drog, případně potřebují nějakou právní radu (kontakt naleznete na www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna). Jedná se zřejmě o výživné na zletilé dítě, které se studiem připravuje na budoucí povolání. Je možné, že v obou případech by Vám poradili i e-mailem, případně je možné si telefonicky domluvit předem schůzku. A jak to jinak s Vámi vypadá?