poradna
sestra
dobrý den, děkuji za odpověď, našla jsem kontaktní entrum Laxus v Pardubicích, to je blízko bydliště bratra, my bydlíme na okraji Prahy. museli bychom se spojit s někým tady, do pardubic nejezdíme často. podařilo se nám navázat s bratrem kontakt, některé věci už na naši radu udělala, např. přihlásil se na úřad práce, prostě se trochu rozpohyboval, ale ve věci užívání drog zatím nulová odezva, popravdě ani se do debat nebo rozhovorů zatím nepouštíme, abychom něco neudělali špatně. díky za pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tak jestli potřebujete poradenství v Praze, doporučila bych Vám spojit se s tímto zařízením : Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s. SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 324 mob : 739 - 268 527 Mgr. Čtrnáctá Štěpánka e - mail : ctrnacta@sananim.cz provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00 hod. Tato Poradna sídlí v prostorách kavárny Café Therapy ( v její zadní části ). Je zapotřebí se předem telefonicky během provozní doby dohodnout na termínu konzultace. Všechny služby této poradny jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně. Vaše rozhodnutí se nejdříve osobně poradit a konkrétně Vaši situaci rozebrat je velmi rozumné. Držím palce ať vše dobře dopadne. Mějte se hezky a klidně opět napište, když bude třeba. M.K.