Dluhy?
Matka
Dobry den,muj syn dela dluhy,neplati ucty,brzo zacnou chodit exekuce.Je uz asi 3 roky odhlasen z trvaleho bydliste,korespondencni adresu ma udanou sem na misto meho trvaleho bydliste. Jeste nedavno se tu zdrzoval a obcas prespaval.Po "kom pujde exekutor"?

Odpověděl:
Dobrý den, ke kvalifikovanému zodpovězení vašeho dotazu a doporučení dalšího postupu by byly potřeba ještě doplňující informace. V případě, že dluhy vašeho syna souvisí s jeho užíváním drog, můžete se obrátit na bezplatnou Právní poradnu A.N.O. v Praze, která se specializuje na právní poradenství a obhajobu klientů v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Můžete se objednat k osobní konzultaci, pokud pro vás Praha není v dosahu, můžete dotaz konzultovat telefonicky nebo emailem. Lze se také obrátit na některou z občanských právních poraden, jejichž služby jsou rovněž bezplatné a mají kanceláře v mnoha větších městech. Adresář neleznete na stránkách www.obcanskeporadny.cz.