jako obvykle - drogy
Tila
Tak jako skoro všichni na těchto stránkách a v dotazech jsme se dostali k problému užívání drog u dcery a tak jako skoro všichni, jsme neprosto vykolejení. Snažíme se zachovat rozum a trochu klidu a proto vznáším základní dva dotazy: je možné přinutit člověka plnoletého k léčbě a kam se obrátit o pomoc a konzultaci v našem milovaném hlavním městě - ve východní nebo střední části, děkuji a úplně všem držím palce - život je opravdu jen jeden. Tila

Odpověděl:
Dobrý den, to, že jste, jak sama píšete, "naprosto vykolejení", je v takové situaci dost pochopitelné. Je však třeba ocenit váš přístup s tím, že se nechcete dopustit nějakých neuvážených kroků a problém máte zájem konzultovat se specialisty. Dospělého člověka nelze proti jeho vůli "nechat zavřít" do léčebny, nehledě na to, že nedobrovolná léčba nebývá efektivní. Lze jej však komunikací a změnou vzájemných vztahů a pravidel v rodině motivovat ke změně jeho chování. Bývá to poměrně náročný proces, který může nějakou dobu trvat a proto je skutečně nejrozumější probrat to s odborníkem, který má s řešením takovéto problematiky zkušenosti. Navíc získáte i potřebnou oporu pro sebe samotné a ta je v takovéto situaci určitě přínosem. Obraťte se tedy co nejdříve na toto zařízení a domluvte se na termínu osobní konzultace: Poradna pro rodiče Café Therapy, Školská 30 110 00 Praha 1 Telefon: 739 268 527 284 824 234 Mgr. Štěpánka Čtrnáctá Email: ctrnacta@sananim.cz (Služby jsou bezplatné) Přeji hodně sil a ať se situace obrátí co nejdříve pozitivním směrem.