drogy
schurda
Dobrý den můj syn je týden v Dobřanech,domů se dostane až na mojí žádost.Je mu 27let,včera volal otci že je to jeho vina psychicky jsem téměř na dně v noci nespím mám strach se se synem vidět ale třeba by mu pomohlo kdybych mu vysvětlila co provedl a proč to došlo tak daleko,nevím si rady zda nemám radši vytrvat co nejdýl ho nenavštívit nebo za ním zajet.děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, bohužel, těžko vám můžeme konkrétně poradit, když nemáme dostatek informací. Uvedla jste pouze, že je Váš syn v PL, domů se dostane až na Vaši žádost, přitom je plnoletý. Težko posuzovat jak situace vypadá celkově, z jakého důvodu nemůže plnoletý člověk z léčebny odejít. Je zbaven svéprávnosti? Také není z Vašeho dotazu zřejmé o jakou vinu jde, co se vlastně stalo, co provedl a kam až to došlo. Možná by nebylo od věci toto konzultovat s jeho ošetřujícím lékařem, který o tom, co proběhlo, má zajisté více informací, potažmo i o jeho současném psychickém stavu. Zkuste se s ním poradit jak to s Vaší návštěvou vidí. Uvádíte své obavy z kontaktu se synem, i toto lékaři povězte. Zatím se mějte hezky. M.K.