maki76
dobry den. chcel by som sa spytat akym sposobom by sa dalo zistit pozivanie marihuany a po akej dobe je dokazatelne. je to na sudne rozhodovanie. dakujem.

Odpověděl:
Dobrý den, níže vám posílám doby detekce užití THC (účinná látka marihuany) poskytnuté Toxikologickou laboratoří Praha. I když uvádíte, že se jedná o testování pro potřeby soudního řízení, nelze bez bližších informací říci, jaký typ testu bude použit. Jinak by se postupovalo například v případě kontroly dopravní policie a podezření z řízení pod vlivem drog, jinak např. v rámci znaleckého posudky v případě objasňování spáchání závažného trestného činu v minulosti v souvislosti s užitím drogy, jinak např. v opatrovnickém soudním řízení ve věci péče o nezl. dítě, kdy by bylo potřeba pravidelně prokazovat, že dotyčná osoba drogu neužívá. Takže takto vám k tomu nejsem bohužel schopná více napsat. detekce z moči: dlouhodobé, intezivní užívání - 30 dní, vyjímečně i déle občasné užívání - cca 10 dní detekce z krve: dlouhodobé, intezivní užívání - cca 14 dní občasné užívání - do 10ti dní detekce ze slin a potu: zhruba shodné s dobami detekce z krve detekce z vlasů: po celou dobu růstu vlasu