miki 44
ko som sa dostal na vysoku skolu, kamarat ma na jednej party nahovoril aby som vyskusal pervitin.... v ten vecer som sa naozaj bavil, no na druhy den som bol po ucinkovani drogy velmi vycerpany a tak sme si dali znovu a asi som sa tzv. prestrelil, vtedy som si povedal, ze mi to zato nestoji a uz som to neskusal.... no je tomu uz asi 3 mesiace a ja mam stale neprijemne priznaky drogy..... som stale ospaly, mam zvyseny krvny tlak a bolesti hlavy....a preto som sa poradil s odbornikom v Centre pre liecbu drogovych zavislosti a uzivam lieky, konkretne rispen a seroxat.... no uzivam ich uz 3 tyzdne a nepocitujem ziadne zlepsenie.... mam sucho v ustach, poruchy spanku, mam halucinacie a rano ked sa vysmrkam, tak na vreckovke nachadzam kravave hlieny a z tych liekov som len unaveny, neviete co je so mnou?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Asi by bylo potřeba zkonzultovat vhodnost medikace a účinek léků s lékařem, který Vám je předepsal, případně se obrátit na jiného psychiatra, pokud máte pocit, že by to pomohlo. Rispen patří mezi antipsychotika a Seroxat je lék s antidepresivním účinkem. Pokud mezi vaše nežádoucí příznaky patří halucinace, tak bych to konzultovala neprodleně. Sucho v ústech, únava a poruchy spánku bývají mezi vedlejšími příznaky častěji, ale obvykle odeznívají cca po 2 - 3 týdnech užívání léků. Co se týče pociťování zlepšení, většinou se stav upraví cca po měsíci, po několika týdnech. Ale na vašem místě bych určitě v prvé řadě kontaktovala lékaře a probrala to s ním.