PROSÍÍÍÍM POMOCTE MY - Nerozumím co se děje
lambada
Dobrý den, jsem již cca:14let na opiátech asamozřejmě že jsem za čas své drogové kariéry vyzkoušel i mnoho jiných drog.Které jsem různě kombinoval apod.Vzhledem k tomu že jsem odkojen na HEROINU a dle mého názoru to más svůj důvod tak nějak se k němu vždy vracím.Prošel jsem ÚLéčbami 1,2,3,4x to nefungovalo tak TK taky nic mezitím nucené abstinence ve vězení,rok 2002 končí pádem z okna policie pod vlivem návykových látek.Potom následovala hodně dlouhá cesta k znovu nalezení cesty jak žít bez drog se zdravotním postižením které mám v důsledku tohoto pádu-Přiznán PID.Po zhruba roční abstinenci venku v plném proudu života jsem najednou zjistil že ani tento způsob života mě nijak extrémě nenaplnuje ale žít mě přesto baví mám mnoho koníčků atd..rozhodl jsem se vstoupit do metadonového programu/již po druhé - 1.pokus skončil vyloučením a návratu k OPL -HEROINU.Centrum který je vedeno v Praze MUDr.Jiří Presl ten mě už dobře znal rád mě přijal do svého programu.Docházel jsem teď 3 roky a něco našel práci makal jako každý jiný platím vyřizuju našel přítelkini se kterou máme krásný vztah a čekáme mimi.Ale předevčírem jsem najednou dostal nápad že si rauš z metadonu který už ani raušem není beru stabilně 35mg/den posílím výdeje které jsem poprvé za celou dobu docházky zneužil a vypil je na 3dny dopředu to bylo fajn ale pak došel i metadona co teď?! takže beru peníze z domova něco tu mám měl jsem fajn práci takže to neřeším ještě něco našetřený je i kdyyž z mladou teď počítáme každou korunu (mimochodem teď nastupuji po 2,5letech do nové práce z tím problémy už nemám alespoň něco)nicméně se vracím na známá místa a sháním Subutex doženu to Subutexem,do toho už i psychika ale už to začínalo cítil jsem známé příznaky ABSŤÁKU!!!SUPER NAŠEL JSEM DEALERA A KUPUJU CELKEM DRAHO A TĚŽCE VYDĚLANÉ PENÍZE DÁVÁM ZA 1Tbl 8mg SBX. Hurá mám vyhráno :-(Ne Ne Ne Bohužel k mé smůle nastala situace zcela opačná a do 1-2hod.Dostavily abstinenční příznaky ještě horší začal jsem panikařit,co tedˇjsem uplně v hajzlu další meťák v nedohlednu SUBUTEX NEFUNGUJE!!!!Potkám lidik teří mají SUBUTEXOVOU NÁPLAST která se = 5x 8mg tbl SUBOTEXU spekuluju jestli to k něčemu je diť ten 1 S mě udělal peklo no nic nalepuji si extra silnou náplast která udrží až 5dní tzn 5x24hod v kuse závisláka úplně OK!!Bohužel se dozvídám že EXPIRAČNÍ DOBA JE 6-8Hod a ještě nevím jestli to bude makat??Je to přece Subotex??Seru na to Jedu dál a sháním tentokráte látku která mě z každého ABSŤÁKU VŽDY vysekala HEROIN!!Mimochodem je my furt zle už teče z nosu slabý svaly nervozita přecitlivělost už se to pěkně rozjíždí absťáček jak vyšitej.K mému štěstí potkávám starého známeho cca8let jsme se neviděly úraz pak ten meťak vazby byly přetrhány úspěšně.Nicméně teď je to můj bůh a já chci HEROIN jen to pomůže!!Po menších obštrukcích seženem přes jeho známost matroš nevalné pouliční kvality i kvantity opět vytahuji TENTOKRÁTE UŽ POSLEDNÍ PENÍZE CO JSEM SI BRAL KARTU MÁ přítelkině náhoda -díky bohu!!A kupuju 0.5g kouřím přes plech a cítím známou chuť i vůni která mě teprve zbavila absťáku!!Ale ne jak to znám tak nějak jinak jako by furt číhal za rohem. Ale přece v 1den: ráno 20mg METADONU perorálně poledne 8mg SUBOTEXU pod jazyk poledne !40mg SUBOTEXU náplast mám ji furt na ruce a čekám kdy se co stane?EXPIRACE 6-8H! večer ?0,5g? HEROINU kouření na plechu Teď sedim u PC píšu potřebuju poradit jak na seb vzýjemně látky působí a jak se říká něco vytlouká něco a zase něco jiného to další podporuje???Setkala jste se někdy v životě z takovím mixem??Počítal nějaký výrobce že se to stane??Myslíte že až si půjdu zase pro výdeje metadonu normálně se napiju že se vše opět ustálý a vrátí do mých zaajetých kolejí??Teď si to přeju ze všeho nejvíc..chci se vrátit k své obvyklé dávce MTD a zase žít po svém relativně spokojený život,nikomu to neřeknu je to má epizoda a tímto ji i ukončuji přiznat se a vše co jsem budoval shodit a 3 roky v háji?!TO NE!! Jediné co nedokážu zodpovědět co se děje za CHEMICKÉ REAKCE V MÉM TĚLE STUDOVAL JSEM VAŠE KRÁSNÉ GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ DĚJE V MOZKU PO POŽITÍ VŠEHO A LE TUTO VARINATU ASI NIKDO POSAT NEDOKÁŽE!!!POUZE JSEM SPEKULOVAL VYCHÁZEJÍC Z VAŠEHO ZÁKLADU -- i když je MTD silnější látka než SBX nechápu jak mu může zabrat v receptorech místo??Proto ta náplast je to obrovská dávka a ta podle mě zase zaplní receptory do doby než se napiju??ANO / NE ??Heroin to dokáže jediný--mám to vyzkoušené ale nechci už šahat do peněz kterých máme málo.....PROSÍM PORAĎTE NA METADONJÍT DŘÍVE NEMUŽU A ŘÍCT JIM TO UŽ VŮBEC NE PŘIŠEL BYCH O VYDEJE A ZASE PRÁCE KOMPLIKACE NEMOHU KAZDÝ DEN CHODIT PRYC CO NAVRHUJETE VE ČTVRTEK MÁM VÝDEJ.... A BUDE VŮBEC METADON FUNGOVAT??Z hlediska chemie citim se furt divně a mám ji už 7hod a uplně ok rozhodně nejsem?Prosím pomocte a pordte Honza z Prahy jsem teď trochu zoufalej.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, předem se omlouvám, že jsme Vám neposkytli rychlou odpověď, bohužel je v poslední době dotazů hodně. Spojím odpověď i se včerejším dotazem, který se ptá na totéž a předpokládám, že je také od Vás. KOmbinace, kterou jste si zařídil byla dost zběsilá. Když splácáte v takovém rychlém sledu několik opioidů, mohlo by to pro Vás mít také fatální následky. Nedá se moc odhadnout, co jak s čím v mozku působilo. Je toho moc a moc rychle za sebou (k tomu snad ještě Rivotril, jak píšete v prvním dotazu?). Pravda je, že se jednotlivé tlumící látky na receptorech různě blokují. Ale nemyslím si, že by to bylo úplně důležité. Mnohem důležitější mi teď připadají okolnosti Vašeho relapsu. Evidentně si nejste moc jistý, že zvládnete od heroinu abstinovat. Metadon není všechno, jak jste poznal, ne všechno vyřeší. Jestli to myslíte vážně s tou změnou životního stylu, rozhodně byste neměl spoléhat jen na chemii, ale hlavně vyhledat terapeutickou odbornou pomoc. Jste teď v situaci, kdy máte spoustu stresu (a ještě mít budete, až se Vám narodí dítě) a další relaps je jen otázkou času.