dotaz...
Sally
Dobrý den, chtěla bych se zeptat dneska jsem měla trávu napuštěnou LDS, měli jsme ve dvou asi 2 gramy. Tak se Vás chci zeptat jestly se mi nemůže něco stát, nyní se sice cítím dobře a krásně, ale bojím se, aby se mi nestalo neco víc. Děkuji a přeji pěkný den Sally

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obecná rizika, která by mohla hrozit, po užití marihuany i LSD, si můžete přečíst v textech o drogách na této poradně pod příslušnými rubrikami. Nevím, jak jste se dostala k "trávě napuštěné LSD" a zda se opravdu jednalo o kombinaci těchto dvou drog. Dva gramy marihuany pro dva lidi jsou i tak celkem velké množství (závisí to samozřejmě i na obsahu THC v droze) a v kombinaci s LSD se budou halucinogenní účinky výrazně potencovat. Nicméně předpokládám, že pokud jste schopná napsat srozumitelný text v rámci dotazu v této poradně, tak asi stav, ve kterém se nacházíte, nebude natolik mimo realitu, že byste o sobě nevěděla. Nutno ale zdůraznit, že užití jakýchkoli halucinogenů je riskantní především z důvodu, že může dojít k výrazně nepříjemným psychickým stavům v průběhu intoxikace (tzv. bad trip - úzkost, děsivé halucinace) a člověk pod vlivem drog může dělat různé nepředloženosti, případně přijít k nějakému úrazu. Obvykle nepříjemný stav odezní s odezněním intoxikace, ale může se stát, že bude přetrvávat i delší dobu, může dojít k rozvoji depresivních, úzkostných nebo psychotických stavů, které je pak potřeba řešit s odbornou pomocí. Tím nechci říct, že k tomu nutně musí dojít u vás, ale je to jedno z největších rizik halucinogenních drog. Každopádně bych na vašem místě byla opatrná a pokud možno se do dalších experimentů nepouštěla. Pokud přesto budete dál drogy zkoušet, tak je celkem na místě si zjistit ta rizika a možné účinky před tím, než si něco vezmete, nikoli potom... Zodpovědnost je na vás.