Jak řešit pat?
ptak
Kde prosim najdu pomoc s odvyknutím pervitinu? Jsem intravenozním uživatelem asi sedm let. Interavaly mezi dávkou mohu ovlivnit, s uspechem tak na 4 týdny. Zbavit se toho ale nedokazu. Co delat, kdyz se naucite zit se zavislosti? A tak, přesto ze nejsem socialně na dně, níčím si osobní život. V mém případě nemohu nastoupit do léčebny, prosím o jakkýkoli nápad či kontakt na někoho z okolí Chebu a Františkových Lázní. Predem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvádíte, že nemůžete nastoupit do léčebny, bohužel, ve Vašem regionu zase tolik možností ambulantní formy léčby není. Níže Vám uvedu kontakty. Též uvádím adresy na Kontakní centra, úplně nejlepší by bylo, kdybyste Kontaktní centrum navštívil a tam podrobněji Vaši konkrétní situaci probral s pracovníkem Káčka. K tomu, aby Vám někdo odpovědně poradil jak postupovat dále a jaký typ léčby zvolit, je zapotřebí především osobní kontakt a pohovor. Toto bohužel přes internet dobře zhodnotit nelze. Uvedl jste, že 7 let jste intravenozním uživatelem, v těchto případech bývá nejúčinější pobyt v terapeutických komunitách, ale to je léčba pobytová s délkou trvání cca jeden rok. Možná se to zdá ve Vašich očích nemyslitelné, ale tato forma léčby bývá v takových případech zpravidla nejúčinější ( jak délkou pobytu, tak formou léčby ). Délka trvání pobytu je zcela odpovídající k řešení rozsahu problému. Zkuste nad tím ještě popřemýšlet, rozhodnutí je samozřejmě na Vás, léčba je dobrovolná, to znamená, že dobrovolně nastoupíte a můžete kdykoliv odejít. Tím, že závislá osoba úspěšně léčbu dokončí a pokračuje v následné péči ( doléčování ), se šance na úspěch mnohonásobně zvýší. Kontaktní centrum o.s. KOTEC Kostelní nám. 15 Cheb tel : 739 - 570 104 Petra Vorlová Kontaktní centrum o.s. Světlo Krále Jiřího 38 Karlovy Vary tel : 353 222 742 Jana Huttová Alkoholicko-toxikomanická poradna Myslbekova 4 Karlovy Vary tel : 353 230 880 MUDr. Vladimír Beran P.S. Je mi líto, ale zde odpovídáme prostřednictvím webové poradny, na Váš email dojde pouze zpráva, že Váš dotaz byl již odpovězen ( v případě, že zadáte i Vaši adresu ). Mějte se hezky a zvažte to. V případě dalších dotazů se na nás můžete opět obrátit. M.K.