první pomoc pervitin
sestra
dobrý den, právě jsme zjistili, že můj bratr bere pervitin, nevíme jak dlouho ani v jakém množství (nejspíš tak půl roku, intenzivnější je to poslední 3 měsíce), dostal se do velkých dluhů, exekuce, má ženu a malého syna, měsíc už nepracuje, na všechno rezignoval, jaká má být první reakce - pomoc z naší strany (sestra a matka)? jak ho přimět z léčení nebo návštěvě centra? díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pokud byste bratrovi jako rodina rádi pomohli, bylo by asi nejrozumější ( dříve, než-li se pustíte do řešení jeho problému s pervitinem ), osobně vše probrat a poradit se jak vhodně postupovat. Budete mít dostatek prostoru vše konzultovat obsáhleji, v situaci se zorientovat a promyslet další kroky, které by bratra mohly motivovat ke změně. Přes internet se tyto nelehké situace řeší obtížně, mnohem přínosnější je osobní kontakt. Netuším odkud pocházíte, napište ještě jednou a uveďte odkud jste nebo větší města, která jsou Vám dobře dostupná, pokusíme se Vám doporučit vhodné odborné zařízení. Nemusíte se ničeho obávat, plno lidí využívá poradenských služeb pro rodiče a osoby blízké. Tyto služby jsou bezplatné a lze jich využít i anonymně. Nebojte se a napište. S pozdravem M.K.