Hulk
Dobrý den Mam otázku, hulím asi půl roku cca 5 jointů denně.Jak dlouho mi thc vydrží v moči? a jak urychlit vyplavení?A ještě ted cca 2 dny abstinuji a celý den citím strašné nutkání ubalit.Uplně jako by moje tělo potřebovalo ten krásný stav...jak to?

Odpověděl:
Zdravím vás, pokud jste THC užíval v takové intezitě, jak píšete, počítejte klidně s dobou detekce 1 měsíc od posledního užití. THC lze při intezivním a dlouhodobém užívání z moči detekovat až 30 dní, vyjímečně i déle. Záleží také na individuálním metabolismu organismu. (Při občasném užívání se testy negativizují do cca 10-ti dní). Bohužel, metabolismus ("vyplavení") THC v organismu ovlivnit nelze, ač některé zahraniční webové portály nabízí potravinové doplňky k tomuto účelu. Jejich spolehlivost však určitě nelze považovat za prokazatelnou a bezpečnou. Pokud byste měl zájem, můžete si pro svůj klid orientační test z moči provést sám v domácích podmínkách. Tyto testy lze zakoupit ve větších lékárnách, cena u testu na THC by měla být do 100,- Kč. Jinak to, že máte potřebu si po 2 dnech abstinence znovu marihuanu dát, není nic neobvyklého. Člověk má silnou tendenci jakékoli konání, které mu přináší příjemné a libé pocity, opakovat. Pokud jsou tyto stavy "bažení" obtížně zvladatelné nebo nezvladatelné, říká se tomu psychická závislost.