MARIHUANA
Sebo
Dobrý deň pred dvoma dńami som mal prvý krat marihuanu z bonga nic mi to nedalo a preto som sa rozhodol nepokracovat vtom. Moj problem je vsak ini. Od tej doby mam nejaky blbý pocit na rukach taky no neviem to opisat ten pocit a ked sa niekedy chytim napriklad tvare tak akoby som ten dotyk necitil. Chcem len vediet ci to prejde lebo sa zacinam ba ci to tak nezostane . Vopred dakujem

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, to, co popisujete není obvyklá komplikace, která by se v souvislosti s užitím marihuany objevovala, ale nedá se to vyloučit. Takto přes internet bohužel nelze posoudit z čeho zmiňované potíže pramení a ani to, zda to přejde či nikoliv, Vaše potíže můžou stejně tak souviset s jiným problémem anebo se v důsledku obav z následků užití marihuany můžete více pozorovat. Pokud se během několika následujících dní stav nezlepší, navštivte svého praktického lékaře, který Vás případně může dále doporučit za specialistou (neurologem). Jinak nápad dále nepokračovat v užívání marihuany byl velmi dobrý. Doufám, že se Váš problém brzy vyřeší. Mějte se hezky.