jakými způsoby se do těla dostane amfetamin - pro pi Kordovou
fi
velice Vám děkuji za odpověď a ano přítel užíval prášky proti chřipce a sirup Mucosolval nebo Solmucol přímo v době, kdy byl podroben testu, je tedy možné, že jeden z těchto léků mohl zanechat v krvi nebo moči stopy ukazující na amfetamin? Byť by opravdu stopové množství? Předem děkuji za vaši odpověďa jsem s pozdravem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v sirupech, které jste uvedla, tyto látky nejsou. V lécích na chřipku by být mohly ( jak jsem již zmiňovala v předešlé odpovědi ), neuvedla jste konkrétní léky, takže nemohu více odpovědět. Zda-li máte ještě doma obaly od léků, pečlivě pročtěte příbalový leták, zda léky obsahují efedrin či pseudoefedrin. Jesliže už je nemáte a pamatujete si názvy, můžete si veškeré informace o lécích vyhledat na internetu. Můžete se podívat např. na web Státního ústavu pro kontrolu léčiv www.sukl.cz a v databázi léků si zadat jméno léku a dočtete se veškeré informace, i jejich složení (zobrazí se Vám jako příloha nejen příbalový leták, ale i podrobnější informace). Netuším kdo a z jakého důvodu Vašeho přítele testoval. Možná o tom napište více, třeba Vám budeme moci poradit i jinak. Zatím se mějte hezky. S pozdravem M.K.