Sem blazen?
JMM
Kazdej chce pochopit jenom sebe, nikdo nechce chapat druhy a i kdyz se ten nekdo najde, nikdy si nevybere vas jenom proto protoze chcete byt pochopen. Jak to ale udelat? fetujetu abych mel krasny pocity ktery mi nahrazujou to ze sem vlastne strasne sam a nikdo me nechape a vzdycky kdyz prestanu jenom si uvedomim ze je to pravda a zase zacnu. Nepotrebuju lidi, staci mi jeden clovek co me pochopi a bude chtit byt pochopen. Uz me unavuje nekonecny hledani a zklamani. Uz proste nemuzu. Jak to udelat abych se na vsechno dival vic optimisticky kdyz to vidim realisticky a sem presvedcenej o svy pravde? A proc na drogach tu pravdu vidim jinak? Kde je pravda? A jakej to ma smysl? Neni snazsi na vsechno koukat pod oblackem extaze nez realisticky? Obcas mam pocit ze prasky muzou cloveka udelat spokojenym, nicmene dani za to je demence se kterou ty lidi jednaji. S timhle to je stejny, sem spokojenej ale vlastne vim ze to nikam nevede a ze sem akorat hloupejsi. A kdyz premejslim bez vlivu sem chytrejsi a zaroven o to vic uvedomelejsi na to abych vedel jak moc je vsechno v hajzlu. Proc clovek potrebuje ostatni? Nejradsi bych je nakopal do prdele!!!!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, myslím, že nejste blázen, hledáte pochopení, blízkost, tak jako je hledáme všichni. Jsou to naprosto normální potřeby každého z nás. Uvádíte, že fetujete, abyste měl krásné pocity, které Vám nahrazují, že jste sám. Myslím, že si tímto moc ale nepomáháte a Vy sám to zcela určitě taky víte. Může to být pod vlivem nějaké psychotropní látky možná na chvíli snažší, ale užíváním drog se budete spíše uzavírat více a více sám do sebe, potom se cesta k lidem hledá opravdu velmi těžko. Všechny ty pocity, které jste popsal, jsou pochopitelné a jestli Vás to uklidní, zažívají je opravdu všichni. Tím Vaši současnou situaci, která Vás jistě tíží, nechci nijak zlehčovat, to zajisté ne, ale možná by nebylo úplně od věci, když přestanete s drogami (jak jste uvedl ) to vydržet a nepřebíjet první pocit osamělosti další konzumací. Tážete se, kde je pravda. Ta se někdy hledá těžko a zajisté také máme každý tu svou. Co je ale velkou pravdou, že užívání, potažmo závislost, nikomu k řešení těchto osobních trablů nijak zvláště nepomohla. Spíše přivodila spousty dalších problémů a nepříjemných pocitů. S užíváním léků je to obdobné, sám uvádíte jak to s Vámi je pod vlivem a jak to je, když pod vlivem nejste. Vy si to všechno moc dobře uvědomujete, což je dobré. Spousty lidí si toto vůbec nechce připustit. Máte určitě plno otázek, na které hledáte odpovědi, což je pochopitelné. Myslím, že by bylo nejrozumnější kdybyste si o všem, co Vás trápí, s někým osobně promluvil. Pokud byste měl zájem, můžeme Vám doporučit vhodné odborné zařízení, které se zabývá problematikou užívání nelegálních drog. Stačí pouze napsat odkud pocházíte nebo města, která jsou Vám dobře dostupná. Tak to zvažte. Mějte se hezky. M.K.