Obsah THC v homeopatikách?
nicky
Obsahují homeopatika Apocynum cannabinum skutečně THC? Mám je užívat na léčbu jater a nevím, zda může jejich užívání pozitivně ovlivnit test na THC. Děkuji. nicky

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, Apocynum cannabinum je název rostliny, která se vyskytuje především v Severní Americe. Název znamená: apocynum - "jedovaté pro psy" a cannabinum - "podobné cannabis" - v tom smyslu, že se z vláken této rostliny dají vyrábět také silné provazy jako z cannabis. Tato rostlina THC neobsahuje, s rostlinou Cannabis nemá vlastně nic společného (tříděno botanicky patří do jiných rodin). Rostlina je jedovatá, byla používána v přírodním lékařství původních indiánů. Jiné homeopatické léky ovšem mohou obsahovat i výtažky z rostliny cannabis - cannabis je v homeopatii někdy využívána. Obecně ale homeopatické léky používají velmi nízké koncentrace látek (stopová množství), která s velkou pravděpodobností nebudou běžným testem měřitelná. O vlastnostech alternativního léku, který chcete užívat, by Vás lékář měl podrobně informovat, abyste se mohl svobodně rozhodnout, zda takovýto lék chcete užívat!