Jak ošidit test?
Agneska
Dobrý den, prosím Vás chtěla jsem se zeptat, jestli lze nějakou fintou ošidit test na přítomnost perníku v moči. Zkrátka, aby se nic nenašlo, když to tam je.:-)( Díky za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ošidit test bohužel nejde. Abyste měla test v pořádku, je jediným řešením pervitin či jiné psychotropní látky prostě neužívat. To, jak dlouho lze užití pervitinu prokázat, záleží především v jaké intenzitě jste pervitin konzumovala, pokud intenzivně, měl by být prokazatelný v moči do 21 dní. Při občasné konzumaci cca do jednoho týdne. Odbourávání toxických látek z organismu je vždy individuální záležitostí, jelikož každý organismu se s tímto vyrovnává jinak, nelze proto zcela jednoznačně odpovědět. Jestli chcete mít jistotu, zda je Váš organismus beze stop pervitinu, můžete si na své náklady v lékárně zakoupit orientační test na detekci z moči ( cca 100.-Kč ) a test si sama doma provést, třeba jsou Vaše obavy v tuto chvíli již zbytečné. Jen mě ještě k vašemu dotazu napadlo, že pokud budete pervitin užívat, časem se to tak jako tak "provalí", bez ohledu na výsledky testů. Takže buďte na sebe opatrná. M.K.