proč??
coline
Nedávno jsem se rozešla s klukem,který bral příležitostně pervitin i heroin,ale nerozešla jsem se s ním kvůli drogám,protože mi sliboval,že to bude snižovat,nakonec jsem ho stejně nechala,ale důvodů bylo více nejen drogy.Od té doby,když se už dozvěděli naši společní kamarádi dozvěděli,že si píchá,jim začal o mě vykládat,že beru ještě víc než on.Přitom já jsem čistá,nikdy jsem nic neměla.Asi tak 60% kámošů tomu fakt věří.Proč to dělá? Jen mi tím znepříjemnuje život..!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Takovýhle věci lidi (a nejen ti co berou) dělávaj. Je to nepříjemný, ale je to tak. Dělají to obyčejně z více než čeho jiného ze zášti a z tuposti. No alespoň víte, s kým jste chodila a děkujte bohu, že s ním nejste těhotná a vdaná. :-) A navíc víte, nač si dát příště pozor.
Na takovouhle situaci se i dost blbě reaguje a tak ani moc nevím, co bych vám poradil. Jen mě tak napadá, že možná je to situace, kdy můžete odlišit kámoše a známé do přátel. Přec jen ti druzí vám budou spíš důvěřovat a vy budete vědět, že se na ně můžete spolehnout. To je něco, co může být důležitý profit.
Tak mě vlastně jedna rada napadá. Zkuste to vydržet. Myslím, že se to celkem rychle přežene a brzy bude jasné, jak kdo z vás dvou na tom je. Čas hraje pro vás. Jeden kolega (taky psychiatr) říká, že malá ostuda odezní za týden, velká za 14 dnů. A já myslím, že má celkem pravdu.
Jen úplně na okraj-dejte si pozor. Riziko, že podlehnete v téhle situaci svodům typu-když to o mě všichni říkaj, tak to alespoň zkusim-ať z toho alespoň něco mám-není úplně malé. Takže i když vám věřím a myslím že to ustojíte-přec jen varování je na místě. Takže se držte, držím palce. :-)
P.s. Kdyby jste se chtěla o tom víc bavit-tak máte buď poradnu a nebo 02/20 80 31 30. Rád vás uslyším. :-)