jaky druh leceni vybrat
lukas66
Dobry den je mi 28let 6let jsem na pervitynu nitrozilne potreboval bych poradit a prtipadne kontakt na ambulantni lecbu v blyzkosti meho bydliste. dvur kralove nad labem. mam sanci timto zpusobem nebo pri tak dlouhe zavislosti mam radeji zvolit ustavni lecbu ? popripade jakou a jak postupovat? moc dekuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, rozhodně je velmi dobré, že jste se svůj problém s pervitinem rozhodl řešit. Myslím, že pro sebe nemůžete v tuto chvíli nic rozumějšího udělat. Jestli by pro Vás byla ambulantní léčba dostačující, já bohužel takto přes internet nedokáži zhodnotit. K tomu je zapotřebí osobní kontakt a rozhovor. Uvádíte, že jste po dobu 6-ti let nitrožilně užíval pervitin, myslím, že by byla nejvhodnější léčba v některé terapeutické komunitě. Standardní postup bývá, že pokud má člověk závislý na drogách zájem o léčbu, navštíví Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog. Pracovník Kontaktního centra Vaši situaci s vámi probere, zhodnotí a také doporučí vhodný typ léčby, případně ji pomůže zprostředkovat ( též samozřejmě nástup na detox ). Bylo by tedy nejvhodnější, kdybyste co nejdříve navštívil Káčko a dohodl se na dalších krocích. U Vás, ve Dvoře Královém, bohužel Kontaktní centrum není, je zde pouze Terénní program, kteří zajišťují Terénní pracovníci spolupracující s Kontaktním centrem v Trutnově ( kontakt uvedu níže ) a dále Terénní program sdružení Laxus Hradec Králové (tel. 775 565 309, www.laxus.cz) Do Káčka můžete přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání. Je ale samozřejmě lepší si předem zavolat a dohodnout si termín konzultace (když o Vás pracovník bude předem vědět bude mít na Vás více času a nebudete muset čekat). Služby Kontaktních center jsou bezplatné. Kontaktní centrum RIAPS Náchodská 359 Trutnov tel : 499 814 890 mob : 731-441 267 e-mail : harm.reduction@seznam.cz Provozní doba : PO 11.00 - 16.00 ÚT 11.00 - 16.00 ST 11.00 - 17.00 ČT 11.00 - 16.00 PA 11.00 - 16.00 P.S. Přeji Vám hodně štěstí na Vaši cestě za abstinencí, v případě dalších dotazů se na naši poradnu můžete samozřejmě opět obrátit. M.K.