newim -
marnost
Děkuji za odpovědi.Je mi dost zle po třídenní jízdě,kdy sem byla mimo, a už to zopakovat nechci,Byla velká hloupost to udělat a velká hloupost si myslet ,že to chci víkendově. Nechci život za žádnou cenu zpět, jaký sem vedla předtím. Ano, byla sem závislá na pervitinu a dalo to velkou práci nebýt.Jenže jak je vidno, selhala jsem.Nebudu se hroutit, doufám, že mi to pomůže uvědomit si, co vlastně chci.Říkat to zatím nemíním, ale kdoví.Každopádně si potřebuji ještě zavřít vrátka k těm rivotrilům, ty sem podcenila.Kontakty mám, jste moc hodná.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Je dobře, že jste si to uvědomila takto brzy. Je vidět, že jste za ty dva roky na sobě udělala kus práce, která se naštěstí teď ve Vás včas probudila. Selhání může přijít, je ale vždy zapotřebí se z takových situací poučit, vytěžit z toho co nejvíce pro sebe, abyste věděla, před čím a jak sama sebe chránit. Může to být pro Vás do budoucna velkým přínosem a Vy se můžete příště dalšímu selhání lépe vyhnout, protože budete lépe "vyzbojena". Bylo by dobré, kdybyste měla možnost o tom, co se stalo, s někým hovořit, rozebrat i to, co se dělo před tím a jak je Vám teď. Předpokládám, že jste určitě chodila k nějakému terapeutovi, zkontaktujte ho co nejdříve a začněte na tom společně pracovat. Jestli se zatím rozhodnete svému blízkému okolí o svém selhání nepovědět, je samozřejmě na Vás, ale kontakt s terapeutem byste určitě mít měla. Tak Vám budu držet palce, když tak dejte vědět jak se Vám daří. Držte se, přeji hodně štěstí. S pozdravem M.K.