RADA
LEXI
NAKOLIK JE PROCENTNI MULTY DROG. TEST NA MOC A JAKE PROJEVY BY MOHL CLOVEK OCEKAVAT OD PETILETEHO DITETE U KTEREHO JE PODEZRENI,ZE MU NEKDO NECO PODAVA?POKUD BY SLO O FORMU PERVITINU,JAK DLOUHO TO BUDE V MOCI A V KRVI?

Odpověděl:
Dobrý den, užití pervitinu lze z moči detekovat 3 až 21 dní, z krve 1 až 3 dny. Váš dotaz je velmi stručný a nepíšete o situaci žádné podrobnosti. V každém případě podání psychotropní látky pětiletému dítětí je trestným činem a i v případě, že se jedná jen o podezření, bych doporučila neprodleně kontaktovat OSPOD (Odbor sociálně právní ochrany dětí) na městském úřadě v místě, kde dítě bydlí. Navíc se na tento případ - týrání svěřené osoby - vztahuje i oznamovací povinnost na Policii ČR. Domnívám se, že jakékoli váhání rozhodně není na místě.