pervitin
cvangina
zdravim chtela bych se zeptat jak dlouho je pervitin v moci a v krvi a jestli to doktor/dokrtorka pozna pri normalnim odberu.....nemyslim ze kdyz dela test na drogy...dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pervitin je prokazatelný v moči v rozmezí až 21 dní. Záleží především na intenzitě předchozí konzumace. Při občasném užití se testy negativizují cca do jednoho týdne. Detekce z krve je možná v rozmezí 1 - 3 dny. Proces odbourávání toxických látek z organismu je vždy individuální záležitostí, jelikož každý organismus se s tímto vyrovnává jinak, nelze tedy úplně přesně odpovědět. Lékař či lékařka by při běžných odběrech tuto informaci zjistit neměli, toxikologické rozbory se při běžném zdravotním vyšetření nedělají. Aby jste měla jistotu, že Váš organismus žádné stopy pervitinu neprokazuje, můžete si v lékárně na své náklady ( cca 100,- ) zakoupit orientační test na detekci z moči a doma si jej sama provést. Třeba je Vaše obava zbytečná. Pokud budete mít zájem, další info o pervitinu si můžete přečíst třeba na těchto stránkách v rubrice Stimulační látky. Mějte se hezky a s pervitinem opatrně. M.K.