kiki
dobry den.dekuji za odpoved.Chcete tedy rict ze muj vzhled se zpravi a zahoji ..a budu vypadat jako bych nikdy nefetovala navenek???A co se tyce aids nebo nejakych tehle nemoci tak to urcite nemam..ale test si pro jistotu udelam...vite hodne lidi mi rika ze jsem krasna ale ja vidim v zrcadle ze krasna nejsem a to diky pervitinu drive ano kdyz jsem nebrala ale ted ne...chci byt zase krasna jako drive jako bych si to svinstvo nikdy nevzala...chhci se uz jen uzdravovat a uzdravovat....vim jak jsem vypadala a chci tak zase vypadat....5let prece neni tak dlouha doba a je mi 21let....kdybych to za tech pet let dala dohromady tak jsem mohla tak ty 2-3roky v kuse kazdy den brat maximalne....vice ne protoze ze zacatku jsem to mela treba jednou za 3mesice maximalne tyden apak zase prestavka az posledni asi ty dva tri roky to mam kazdy den a jela jsem jen nosem az ted jsem si asi dohromady 15krat pichla ale uz jsem si rekla ze na to kaslu...jen si preji byt takova jako bych zadnou drogu nikdy nepozila...jde to jeste napravit?prosim budte uprimny...kamaradi rikaji ze se mi to zpravi ale ze to bude treba tak 3roky trvat a pak budu zase vypadat jako bych si zadnou drogu nikdy nevzala...tak nevim no..vy tomu rozumite urcite lepe proto se ptam radeji vas...dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, těžko Vám někdo, (a zvláště pak přes internet), může zaručit, že budete navenek vypadat přesně tak, jako byste nikdy drogy nebrala, ale jak jsem již minule psala - pokud jste si nepřivodila nějaké nevratné zdravotní či psychické komplikace, není důvod pro to, aby tomu tak nebylo. Slovo „navenek“ je důležité zdůraznit, protože zkušenost s pervitinem prostě ze svého života nevymažete - i když budete abstinovat, tak nebudete taková, jako byste žádnou drogu nikdy nepožila - můžete tak pouze vypadat.Závislost, byť překonaná, je doživotní záležitost a podle toho je třeba se chovat. Možná by bylo dobré teď více než na krásu myslet na to, jak úspěšně problém s pervitinem překonat – nakonec život bez pervitinu přináší i řadu jiných pozitiv než je pěkný vzhled (ve svém minulém dotazu píšete, že chcete začít žít a ne jenom přežívat). Pětileté užívání pervitinu není zase tak krátká doba a přestat nemusí být tak snadné, jak si myslíte, nebo jak to alespoň z Vašeho dotazu na mě působí. Tímto bych se chtěla vrátit k doporučení vyhledat odborníka např. v kontaktním centru a abstinovat s jeho pomocí. Ušetří Vám to mnohá zklamání z případných neúspěchů. Opět nabízím, že Vám pošlu kontakty, pokud mi napíšete, kde bydlíte. Mějte se hezky.