pervitin
aferzy
Dobry den, chtela bych se zeptet na radu. Bratr me nejlepsi kamaradky se pustil do drog, nejdriv to byla trava, extaze a pak presel na pervitin. Jsou to uz asi pres dva roky, co v tom "jede". Kamaradka na to prisla nahodou a je si tim stoprocentne jista. Chtela by mu pomoct a ja ostatne taky, ale problem je v tom, ze on to neprizna a pres rodice to nejde, protoze jeho matka jednou rekla, at si bere co chce, ze pokud je blby, tak mu na to bude davat klidne i penize... Ja ji znam a vim, ze to mysli vazne... A otec? Ten s tim nic nenadela, protoze mu to kamaradka nerekne-je totiz nevlastni a mysli si, ze by to neprijal!!! Predem vam moc dekuji za radu. PS: a jeste bych se chtela zeptat, jak se da nekde v Ostrave prihlasit na dobrovolnou pomoc pro drogove zavisle. Mockrat dekuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, to je těžká rada. Pokud má podporu rodiny, která to bude financovat, tak proč by proboha přestával? Jde ale taky o to, jak dlouho to jeho matky vydrží. Ono to časem vyjde dost droho a taky toxická psychoza nebývá provázena právě přijatelným modelem chování. Tak mám takovej dojem, že asi nic klodného nevymyslím. Lidi přestávaj brát drogy buď proto, že je to nebaví a nebo proto, že maj problémy. Takže asi nezbyde chvíli počkat, dokus d některá z výše uvedených situací nenastane. Pak už jsou možnosti větší. Pomoct postiženému najít léčbu, ... Jen mě tak napadá-dejte si pozor ať do toho nevlítnete s ním. Stává se to docela často.
S tou pomocí-v ostravě je Kontaktní centrum - kontakt najdete v kontaktech vlevo. :-)