Tralgit
Dobrý den, můj dotaz se týká mé maminky (50let), 5,5 let jezdívala 3x týdně na dialýzu ledvin, mimo jiné užívala 2x denně Tralgit 100 od úporných bolestí nohou a zad. Momentálně je po transplantaci ledviny(2,5 měsíce) a po vysazení tralgitu - nyní je to 14 den má velmi nepříjemné abstinenční stavy. Zpočátku jakoby chřipkové příznaky,slzení,kýchání, rýma,únava,průjem,pocení a hned zima-to už je za námi, nyní ji trápí veliké bolesti nohou a zad, nespavost a deprese, chtěla jsem se zeptat jak dlouho bude překonávat tyto absťáky? Je možné, že to zvládne sama bez pomoci lékaře? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, vzhledem k tomu, že Vaše maminka má takto velké zdravotní potíže, myslím, že je zbytečné, aby k tomu všemu musela ještě čelit nepříjemným abstinenčním příznakům (délka jejich trvání je vždy individuální záležitostí). Určitě by toto měl vědět její lékař, který ji lék předepisoval. V tuto chvíli by bylo zcela nejrozumější se s ním spojit a stav maminky s ním podrobněji probrat a zvážit případnou další medikaci. Udělejte to co nejdříve s ohledem na její celkový zdravotní stav. M.K.