petrix
trochu beru drogy, jsem hiv 1 rok, dřív jsem vážila 75 kg po zhubnutí, pak jsem byla v psychiatrické léčebně kvůli schizofrenii 4,5 měsíce a přibrala jsem na 109 kg. Taky kouřím cigarety, ale kvůli tomu aids musím přestat-vydržela jsem to 10 dní pak jsem zase rychle začala po stresu. Nevím jak na to. Myslím i na sebevraždu kvůli těm kilům a neřešitelnosti toho nekouření dosmrti. Jak byste mně povzbudili a poradili mně? Dík

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zdá se, že řešíte najednou hodně problémů. Není na ně jednoduchý recept, který bychom Vám poslali po internetu. Spíš bych Vám dopořučila najít si terapeuta, který se zabývá závislostmi, ale nejen jimi. Pokud Vám před rokem diagnostikovali HIV, jistě budete potřebovat nějakou odbornou pomoc i v tomto směru, kromě toho píšete, že trpíte schizofrenií. Měl by to být někdo, komu byste věřila, nebála se mu říct pravdu o své situaci a mohli jste se společně zabývat jedním problémem po druhém.