dotaz
trt
Předem chci pochválit vaši poradnu, která je podle mně super a určitě pomohla už mnoha lidem.dále se chci zeptat, jaké je největší nebezpečí pod vlivem pervitinu.?.. co se může stát při předávkování? může mít člověk následky už po pár šnupnutích??? děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Takže, největší rizika při užívání pervitinu:
1. Při intoxikaci může dojít k srdečním problémů. Pervitin a ostatní stimulanci velmi výrazně stimulují srdeční akci-to může mít za následk spoustu komplikací, z nichž asi nejvážnější by byla nějaká komorová arytmie, popřípadě infarkt myokardu-obé může doprovázet zhroucení krevní cirkulace, což znamená téměř najisto návštěvu hřbitova, nebo krematoria.
2. Dostatečně vysoká dávka může vyvolat toxickou psychosu, obyžejně paranoidního rázu. Při ní je poměrně značné riziko ourazu, jak vašeho, tak vašich blízkých (např. někoho napadnete, protože se budete cítit ohrožen)
3: Další dalo by se řící běžná rizika zahrnují vznik závislosti nákazu nějakou chorobou buď při injekční aplikaci, nebo také při nevázaných sexuálních hrátkách, ke kterým mívají někdy intoxikovaní tendenci. Při sniffingu bych přidal možné poškození sliznice nosu až ztrátu čichu. Pak samozřejmě předávkování při neznámé síle drogy (běžná kvalita se pohybuje někde mezi 5-30%, kvalitní pervitin může mít i 70 a více %). Pak intoxikaci jinou látkou, která vám byla jako pervitin prodána (zajímavý by mohl být heroin-vyznačuje se mimo ouplně jiného efektu také výrazně větší pravděpodobností předávkování).
Doufám, že jsem na nic důležitého nezapoměl.
To předávkování-obyčejně dojde k přetížení oběhu a jeho selhání (srdce, ...). Tohle je fakt blbá komplikace. Např. při komorové fibrilaci je pravděpodobnost přežití po 12 minutách asi 3%, teda pokud nemá někdo u sebe defibrilátor-když se okamžitě defibriluje tak je šance relativně slušná.
No a po těch pár šňupnutích-když se vám to povede, tak následky mít můžete. Takže, buďte opatrný (pokud jste se ptal kvůli sobě), stát se může lecos. Braní drog se řadí vedle přebíhání sevarojižní magistrály ve všední den kolem 4 hod. odpolední, jízdy na velké, silné motorce, ... mezi ty méně bezpečné zábavy. :-)