jen pro Olíí děkuji
vítěz-já-----Viktor M..r
Dobrý den Olíí,píši Vám já Dana ta která chodila s Viktorm Modrem,jestli si na mne pamatujete,doufám že ano,kde začít,tak asi takto 8měsíců jsem plakala a modlila se k Bohu abych byla veselá,každý den jsem se ptala na otázky proč mě toto potkalo ,pláč ,smutek a zlomené srdíčko pro něho,moje mamina mě moc pomohla ,říkala mi každý den že se vše v dobré obrátí a já se pokoušela ze všech sil myslet pozitivně leč se mi nedařilo,každý den jsem myslela co dělá jak je na tom,napíše o omluví se mi,přála jsem si to tak moc že se mé přání splnilo a napsal mi 11.12. ke mému svátku a vánocům,pak jsme se sešli na silvestra a vše si vyříkali,omluvil se za vše co mě provedl a děkoval mi za mou lásku a oddanost že jsem ho chtěla zachránit ,moc si toho váží,leč pověděl že se z toho nikdy nedostane že mu doktor řekl že je to už do konce života,já mu pověděla o té knize od Vladimíra Savěnka že to jde ,ale neuvěřil -škoda,rodiče na to mají penízky,svůj život má ve svých rukou,já už jsem i on je má minulost,v srdíčku zůstane napořád,tolik jsem ho milovala že bych za něj dala svůj život aby mohl vnímat tento krásný svět néé uměle jako doposud,ale jako zdraví člověk a lidé kolem něj,jen jednu minutu třeba bez sraček které bere -*suboxon,vím že vnímá jinak než já ,ale mě to pomohlo že se omluvil natolik,že už opravdu od 1.1.2010 nepláči,jsem veselá a daří se mi ve všem,jen už mužům nevěřím,Viky mě tolik zklamal že se bojím dát někomu nejkrásnější dar milovat a být milován,vím že muž který se mě bude vážit příjde a já budu štastná ,ted jsem ,mám dobrou práci u kamaráda ,která mě baví,mám své přátelé ,kteří mě mají rádi a nej rodinu jakou si každý může přeje,také jsem si dodělala byt,nakoupila nový nábytek a knihy ,jsem šikulka a na sebe pyšná,i moje okolí na mě pozoruje že se vše ve mě zlomilo a že jsem opět ta ulítlá holka kterou znali před tím než jsem poznala Vikýna,hodně mě tento vztah vzal ,ale i dal oa otevřel oči,s tímto člověkem a lidmi kteří berou se nedá žít ,každý den se chovají jinak ,což se nedá vydržettaké jsem se setkala s jeho bývalou přítelkyní Radkou,bezva žena,musela jsem to uděšlat jelikož jsem si nedovedla odpovědět na otázky kůli čemu a proč si nevybere lásku a cit ženy,mít rodinu a spokojeně žít a být milovám ,už na všechny otázky odpověd znám a mé smíření našlo pokoje i v duši,ovšem 8 měsíců plakat bylo i na mě moc,já jsem ten vítěz ,omluva se konala a to je pro mě výhra,že jsi uvědomil jak jsem se trápila ,nikdy se neomluvil jiným až mě ,takže má i srdíčko,leč nemocné,ale má ho je tak jěště kousíček tepla a lásky,přála bych mu z celého srdce plné uzdravení,spokojenost a tak,tímto Vám chci moc poděkovat ,Vy jste byla ta která mě pochopila a vyslechla jako odborník,viděla jste mě plakat a říkala mi že se mám soustředit na sebe a já tak činím,doufám že se máte dobře a daří se Vám?mějte se fajn a jěště jednou velké díky papa Dana

Odpověděl:
Dobrý den, bohužel z vašeho dotazu není zřejmé, pro kterou z kolegyň, co odpovídají tady na poradně, je určen a byla jste s ní v kontaktu. Pokud byste napsala konkrétněji, (např. zařízení), mohla bych jí vaše poděkování předat. V každém případě je fajn, že se vám daří a s minulostí se vám povedlo vyrovnat. Budu držet palce, ať je to tak i nadále. PS: Váš dotaz vyvěšuji na poradně jako "skrytý", což znamená, že si jej můžete přečíst pouze vy po zadání jeho kódu.