boj 2
bojovnicka
moj predchadzajuci dotaz mal cislo 563205... dobry den , zhodou okolnosti ste prave Vy odpisala aj vtedy aj teraz na moj mail....... Jana Marečková.........takze prave Vy ste bola ta co so mnou komunikovala...ano je ptavda, ze clovek to musi chciet hlavne kvoli sebe, ale dovera je velmi dolezita, mozno to najdolezitejsie zo vsetkeho ak chce clovek prestat, lebo on sam si castokrat neveri a ak mu na niekom zalezi az tak ze je schopny polozit aj zivot za neho a vidi vlastne seba jeho ocami(tym myslim ze som videla ako ju nici to, ze ja davam a to ma pri tom nikdy nevidela ani nic..) tak sa clovek uvedomi aspon ten kto skutocne chce..neprosila som ju o pomoc sama mi ju poskytla, a bola jedina..neskor prisla dalsia taka osoba a tak mam dve:) prajem kazdemu nech si najde aspon jednu osobu,ktora mu pomoze...vy to taktiez robite...a apropo zle som sa asi vyjadrila s tym ze kazdy den s tym bojujem..nemyslela som to tak striktne...skor tak ze zavislost a abstinujuci zavisly je stale len abstinujuci, cize je tu moznost...nemam pokusenie dat si, nemyslim na drogu uz vobec,ani na party ani ked som s ludmi, ktori beru, lebo u nas je ich dost a na party na ktore chodim je vela ludi co si dava..no uz to nie je moja parta a moji ludia, je to skor nova mladsia generacia..a je mi jej fakt luto ale neodsudzujem ich...viem co to je a nelutujem ze som to robila, nehanbim sa uz za to, pretoze bola to etapa zivota, ktora je za mnou a bodka:) dakuje

Odpověděl:
Dobrý den, jsem ráda, že jste se ozvala, že se vám v životě daří a drogy se pro vás staly uzavřenou životní etapou v minulosti. Určitě je dobré k tomu přistupovat jako k cenné životní zkušenosti, kdy člověk lépe poznal sám sebe, své limity a naopak i svůj potenciál. A také si uvědomil, co v životě chce a co ne, i to, že má okolo sebe lidi, na kterých mu záleží a kterým záleží na něm. Nějakou dobu trvá než si taková zkušenost "sedne". Sebepoznání je však cennou devízou, kterou lze využívat i v budoucnu k tomu, aby se člověk lépe orientoval sám v sobě a na své životní cestě. Držím palce a ještě jednou vám gratuluji ke zvládnutí životní změny podle svých představ:-) Hodně štěstí.