lecba zavislosti na marihuane
ema
dobry den, pritel je zavisly na koureni marihuany-denne,....rozhodli jsme se, ze zkusime terapii, mohli byste mi poradit kam zajit u nas na Zlinsku-psychiatrie, poradna-vse samozrejme anonymni...velmi dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je zajisté dobré, že přítel na tuto možnost přistoupil. Kontakty uvedu níže. Zmiňujete anonymitu, Kontaktní centra mohou a nabízejí své služby i anonymně ( též bezpatně ). V případě, že byste navštívili lékaře - psychiatra, zřejmě bude muset Váš přítel nějaké základní informace o sobě sdělit, stejně jako u jiných lékařů. Nemusíte se však ničeho obávat, i zde, jako u běžných lékařů, platí "lékařské tajemství". Stejně tak pracovníci v sociálních službách, terapeuti a další pracovníci pracující v této oblasti jsou vázáni mlčenlivostí a dodržováním etického kodexu, nemusíte se znepokojovat. Kontaktní centrum o.s. ONYX Gahurova 1563 / 5 Zlín tel : 577 243 108 e-mail : info@os-onyx.cz web : www.os-onyx.cz AT poradna ( psychterapie a adiktologie ) Osvoboditelů 91 Zlín tel : 577 220 634 MUDr : Pavel Konečný P.S. Do Kontaktního centra můžete přijít kdykoliv během provozní doby, je samozřejně mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout termín první konzultace. Když o Vás pracovník bude vědět bude mít více času a nebudete muset čekat. Do AT poradny je zapotřebí se objednat předem v každém případě. Tak ať Vám to dobře dopadne, mějte se hezky. M.K.