Nebezpečná kombinace
marnost
Dobrý den, prosím jak moc může uškodit Rivotril tak 5 s alkoholem ?Nemyslím to, že mě zmaští, to je ok, jen jak moc rychle můžu na tom být závislá, když to budu provozovat víkendově ??Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, vzhledem k tomu, že jsem dotaz zadaný pod stejnou přezdívkou a týkající se stejných látek nedávno odpověděla, domnívám se, že byl od vás a že jste tedy již v minulosti se závislostí problém měla. Takže další problém podobného rázu "klepe na dveře". Sama přece musíte dobře vědět, že tyto víkendové akce se později se všemi dalšími dny protnou a jak to končívá asi víte, u víkendového užívání to nezůstává. Navíc kombinovaná závislost na alkoholu a benzodiazepinech bývá dost úporná, na obou látkách vzniká závislost jak psychická, tak fyzická. A pokud jste si závislostí již prošla, spadnete do toho mnohem rychleji. Spíš mě napadá, proč máte potřebu se o víkendu takto "zmastit", jaký problém/problémy si tím řešíte (Stres? Nuda? Zklamání? Strach?...). Znovu bych vám radila, zkuste to ještě celé zvážit. Kdyby jste si chtěla dojít s někým o tom, co se teď děje, popovídat, klidně znova napište, mohu Vám doporučit vhodné zařízení, když mi napíšete odkud jste nebo alespoň větší města, která jsou Vám dobře dostupná. Zatím se mějte hezky a popřemýšlejte o tom. M.K.