závislost na lexaurinu
bábovka
dobrý den. už se přes deset let léčím na psychiatrii skrz silné uzkostné stavy a fobie z lidí v přítomností lidí trpím silným napětím a tlakem na hrudi zároven. užívám jednu tabletku lxaurinu 3 mg asi už 10 let společně s buspironem nebo ataraxem. velmi prosím o radu jak snižovat lexaurin , když jej nevezmu i jeden den mám silné napětí v těle třesou se mi ruce. mam čid na psychiku. jsem velmi unavená po hodině práce. po užití lexaurinu jsem schopná částečně fungovat. pracuji jako uklízečka na 4 hodiny.těžko zvládám práci. moc děkuji za odpověd. léčim se na psychiatrii 10 let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, obávám se, že Vám s vysazením léků takto přes internet moc nepomůžeme. V tuto chvíli bude nejlepším řešením, když si o tom, co jste tady napsala, promluvíte se svým lékařem, který Vás má v péči a léky Vám předepisuje. Povězte mu o Vašich stavech a o tom, jak se Vám špatně funguje v zaměstnání. Dohodněte se s ním na dalším postupu a případné výměně léků. V tuto chvíli nemůžete asi nic lepšího pro sebe udělat, než-li to řešit s lékařem, který Vás zná, zná vaše obtíže i dlohodobou medikaci . Nebojte se s ním o tom promluvit. Za určitých okolností může být pro pacienta schůdnější cestou užívání benzodiazepinů, než v důsledku obav ze závislosti je za každou cenu vysazovat a přivodit si tím zhoršení psychickým problémů. Ale to s vámi lékař určitě probere. M.K.