Podekovani p.Mareckove
Romana
Pani Mareckova moc vam dekuji za zodpovezeni me otazky.Dokonce jsem uz nasla nejake leky co bere napriklad oxicodone. Slibyl ze dale pokracovat uz nebude ale uz ted vim ze to nedodrzi.Zkusim mu jeste nejakou dobu pomoct ale pokud to neprestane jsem rozhodnuta odejit.Sam se mi priznal ze tech leku bere hodne,vic nez se smi a pak jeste na to pije alkohol.Ma ted problemy a timhle to resi.Doufam ze to prestane a my zase budem zit normalnim zivotem jako doted.Mozna se ale mylim a toto je pro neho normalni zivot .Vim ze toto nemuzu podcenovat a budu se snazit byt opatrna.Je hrozne jak tyto drogy na predpis je jednoduche dostat.Tady jeste vic nez kde jinde.To nejsmutnejsi je ze oni to nevidi.Pokazde jen slysim ze to jsou leky ktere mu predepsal doktor a tim padem jsou bezpecne a pomahaji mu!!!!! Jeste jednou vam moc dekuji za Vasi radu a hlavne za vas cas.Mejte se moc hezky.Romca

Odpověděl:
Dobrý den, oxicodone je analgetikum na bázi opioidů a vzniká na něm silná fyzická i psychická závislost stejně jako na alkoholu. Pokud vám partner slíbil, že užívat přestane, měl by postup vysazení konzultovat s lékařem, stejně tak by měl zmínit i psychické stavy, které po léku (léku a alkoholu) mívá. Nicméně, vy sama jste, co se týče jeho rozhodnutí, skeptická. Uvidíte, jak se bude situace dále vyvíjet a co je váš partner pro abstinenci ochoten sám udělat. V každém případě si stanovte hranice, co je pro vás ve vztahu ještě únosné a co ne a těch se i držte. Pokud váš partner nezačne svůj problém seriozně řešit, neviděla bych váš vztah v nějakých optimistických perspektivách. Buďte na sebe opatrná a myslete také na sebe a na vlastní život a budoucnost. Držím vám palce.